We use our own and third-party cookies for statistical analysis, including multimedia content and our social networks, and show behavioral advertising. Read our política de cookies

Help and frequently asked questions

Can I not print the ticket and show it on my mobile?

Yes, as long as our reader can read the QR code or the bar code. In any case we recommend taking it printed.

Will you make taco entrees for stores?

No, there will be no in-store tickets. Those generated by the web are very similar to those we put in stores. In this way whoever wants to print it to have it as a souvenir can do so, in this way we achieve a more sustainable planet. There are more reasons, the years of the pandemic have brought to light the problems involved in putting tickets in physical stores, such as ticket losses, problems with broken tickets, etc., and one of the most important, direct communication with the customer, If anything happens when making the purchase on the web, we will have your email to notify you of any changes or setbacks that may occur.

Where will I receive the ticket?

In the email with which you registered. IMPORTANT: if you do not see it in the "Inbox" check the "Junk Mail".

Will I always have access to my tickets?

Yes, in your private area you will have a list of the tickets purchased. As long as you have registered.

Is the payment safe?

Totally, the payment is made by REDSYS payment gateway totally secure with https environment. Like madnesslive.es.

How do I make the payment?

Payment is accepted with the following cards: Credit Card, Visa, and Mastercard.

Through this means of payment, the client will be redirected to the Redsys payment gateway, where he will have to provide his card number, the expiration date and his CVV number. In no case will these data be provided to MadnessLive.

I was wrong to buy a ticket for a city, can you change it for me?

No, FIT YOURSELF VERY WELL FOR CITY TO BUY THE ENTRANCE. We will not make refunds for wrong purchases.

¿Quiero saber los horarios de una gira. ¿Dónde puedo consultarlos?

Los horarios se publican siempre unos 7 días antes de cada evento. Los puedes consultar en www.madnesslive.es y en el evento oficial de Madness Live. Recordamos que están sujetos a modificaciones y recomendamos consultarlos antes de acudir a la sala.

¿Puedo acceder con cámara de fotos al concierto?

No se puede acceder con cámara de fotos a ningún evento sin tener acreditación. Las acreditaciones sólo están disponibles para medios de prensa.

No me ha llegado la entrada ¿Qué puedo hacer?

En primer lugar comprueba en correo no deseado, si no están allí escribe a https://www.madnesslive.es/es/atencion-al-cliente y te ayudarán.

No me ha llegado el mail de la preventa ¿Qué puedo hacer?

En primer lugar comprueba en correo no deseado, si no están allí escribe a https://www.madnesslive.es/es/atencion-al-cliente y te ayudarán.

No veo la devolución de la entrada en mi cuenta ¿Qué puedo hacer?

Escribe a Atención al cliente https://www.madnesslive.es/es/atencion-al-cliente y te ayudarán a solucionarlo.

No consigo ver el botón de compra después de la preventa ¿Qué puedo hacer?

Si no consigues ver el botón de compra tendrás que limpiar la caché de tu navegador, a continuación te indicamos como puedes hacerlo. https://www.madnesslive.es/es/pagina/82-como-limpiar-la-cache-de-tu-navegador

Autorización menores

Debe descargar, rellenar y entregar a la entrada del evento el siguiente documento para que el menor pueda acceder a la sala Autorización Menores.


Product successfully added to the product comparison!